Computer Based Testing (CBT)

Efterfrågade kompetenser

 

  • Analys och problemlösning:
    Hitta centrala fakta i komplexa problemställningar och ta fram kreativa och praktiska lösningar.
  • Kommunikation:
    Föra fram sitt budskap klart och tydligt både muntligt och skriftligt.
  • Kvalitet och resultat:
    Ta personligt ansvar och initiativ till att utföra arbetet väl inom givna ramar.
  • Inlärning och utveckling:
    Utveckla och förbättra sina färdigheter och sin kunskap om organisationen och dess omvärld.
  • Prioritering och organisation:
    Koncentrera sig på de viktigaste uppgifterna, arbeta flexibelt och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt.
  • Stresstålighet:
    Arbeta effektivt även vid stor arbetsbelastning, hantera friktioner inom organisationen positivt och anpassa sig till ändrade arbetsförhållanden.
  • Samarbete:
    Samarbeta väl i grupp och tvärs över organisatoriska gränser samt respektera människors olikheter.
  • Ledarskap (endast för handläggare):
    Leda, utveckla och motivera medarbetare att nå resultat.